Husforsikring – dækker din bolig efter vind og vejr
Husforsikringen dækker både dit hus og din have mod skader som brand, storm og skybrud. Med Super-pakken for du dækningen Bolighjælp, hvor du får adgang til Tryg Bolighotline.
Tryg Bolighotline – rådgivning til skader i dit hjem
Bekymringer er der nok af som boligejer – uanset om man bor i hus, lejlighed eller har et fritidshus. Med Tryg Bolighotline kan du få professionel rådgivning til at udbedre mindre skader, inden de udvikler sig og bliver store.
Med dækningen Bolighjælp, som er en del af husforsikringen, får du adgang til Tryg Bolighotline. Her kan du ringe ind med spørgsmål til skader i din bolig eller sende en e-mail med billeder af problemet. Tryg Bolighotline er, kort og godt:
Professionel rådgivning
Det er professionelle fagpersoner med byggeteknisk baggrund, der sidder klar ved telefonerne, når du ringer til vores Bolighotline. Rådgiverne er tilknyttet vores samarbejdspartner Sedgwick Leif Hansen A/S, som er et eksperthus med speciale i udbedring af skader.
Sådan får du hjælp
Når du kontakter Tryg Bolighotline, skal du opgive policenummeret på din indboforsikring. Du kan finde det på ’Min side’.
Hvis du skriver til os, så husk at skrive dit navn, adresse og telefonnummer – og vedhæft gerne billeder af problemet